Polityka refundacji
Polityka Zwrotu Środków
Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2025
W Nuovo Milano satysfakcja klienta jest naszym priorytetem. Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą polityką zwrotu środków przed złożeniem prośby.
1. Kiedy przysługuje zwrot pieniędzy
Oferujemy zwrot środków wyłącznie w następujących przypadkach:
-
Produkt zostanie zwrócony w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
-
Produkt jest w stanie nowym:
-
Nieużywany, nienoszony i nieprany.
-
W oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi metkami i akcesoriami.
-
Po zatwierdzeniu zwrotu i weryfikacji stanu produktu, pełny zwrot środków zostanie dokonany na oryginalną metodę płatności w ciągu 5–10 dni roboczych.
Uwaga: Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub doszło do błędu z naszej strony. Szczegóły znajdziesz w naszej [Polityce Zwrotów].
2. Wadliwy produkt lub błąd w zamówieniu
Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem (zły rozmiar, model lub kolor), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki.
Aby móc uzyskać zwrot środków lub nowy produkt ekspresowo:
-
Napisz do nas na adres: help.nuovomilano@gmail.com
-
Dołącz:
-
Imię i nazwisko oraz numer zamówienia
-
Wyraźne zdjęcia przedstawiające problem (obowiązkowe)
-
Informację, czy wybierasz:
-
Pełny zwrot środków, czy
-
Darmową, ekspresową wysyłkę nowego produktu
-
-
Zgłoszenia bez zdjęć nie będą rozpatrywane.
3. Produkty niepodlegające zwrotowi
Następujące produkty nie podlegają zwrotowi środków:
-
Produkty przecenione lub z wyprzedaży końcowej (chyba że są wadliwe).
-
Produkty personalizowane, noszone lub używane.
4. Kontakt
Jeśli masz pytania dotyczące tej polityki, napisz do nas:
📧 help.nuovomilano@gmail.com