Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Polityka refundacji

 

Polityka Zwrotu Środków

Ostatnia aktualizacja: 11 czerwca 2025

W Nuovo Milano satysfakcja klienta jest naszym priorytetem. Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą polityką zwrotu środków przed złożeniem prośby.

1. Kiedy przysługuje zwrot pieniędzy

Oferujemy zwrot środków wyłącznie w następujących przypadkach:

  • Produkt zostanie zwrócony w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

  • Produkt jest w stanie nowym:

    • Nieużywany, nienoszony i nieprany.

    • W oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi metkami i akcesoriami.

Po zatwierdzeniu zwrotu i weryfikacji stanu produktu, pełny zwrot środków zostanie dokonany na oryginalną metodę płatności w ciągu 5–10 dni roboczych.

Uwaga: Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub doszło do błędu z naszej strony. Szczegóły znajdziesz w naszej [Polityce Zwrotów].


2. Wadliwy produkt lub błąd w zamówieniu

Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem (zły rozmiar, model lub kolor), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki.

Aby móc uzyskać zwrot środków lub nowy produkt ekspresowo:

  • Napisz do nas na adres: help.nuovomilano@gmail.com

  • Dołącz:

    • Imię i nazwisko oraz numer zamówienia

    • Wyraźne zdjęcia przedstawiające problem (obowiązkowe)

    • Informację, czy wybierasz:

      • Pełny zwrot środków, czy

      • Darmową, ekspresową wysyłkę nowego produktu

Zgłoszenia bez zdjęć nie będą rozpatrywane.


3. Produkty niepodlegające zwrotowi

Następujące produkty nie podlegają zwrotowi środków:

  • Produkty przecenione lub z wyprzedaży końcowej (chyba że są wadliwe).

  • Produkty personalizowane, noszone lub używane.


4. Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące tej polityki, napisz do nas:
📧 help.nuovomilano@gmail.com